Una ‘no’ anul·lació d’una reserva al Restaurant ‘Las Cumbres’ s’ha fet viral, per la lliçó que ha donat el propietari i perquè obre -si no estava obert ja- un debat.
El restaurant, situat a Múrcia, va patir una absència d’una de les seves reserves. La persona que no va arribar, de fet, aprofitava per tractar de justificar-se, equivocant-se clarament. El cuiner de Las Cumbres va tractar de deixar mig preparat l’arròs, per així donar una experiència de rapidesa al client.
La sorpresa va arribar a les 15:45, quan el client va confirmar que no anaven. I la resposta del propietari és excel·lent:
“La base de l’arròs es prepara durant el matí perquè així quan arribeu ho teniu a taula en 20 minuts. Et dic això perquè si és possible, no ho facis a cap lloc, no només aquí. Aquestes coses fan mal a l’hostaleria, perquè tenim pocs dies rendibles a la setmana i un d’ells és el diumenge. He hagut de dir-los a diverses taules que no tenia lloc i s’ha quedat la vostra sense aprofitar. A sobre ens deixeu aquí fet un arròs de marisc. Si us plau, un altre cop empatitza una mica amb la gent que treballa un festiu”.
Estas cosas son demasiado habituales.
Por favor,si no vas a poder acudir a un restaurante y tienes la reserva hecha,una llamada no cuesta nada. pic.twitter.com/oI585qFrPQ— Restaurante Las Cumbres (@Rlascumbres) March 25, 2024
Pagar per reservar
Aquest comentari viral ha obert el debat de si realment els restaurants haurien de cobrar per oferir una reserva. Com bé poden fer les aerolínies, els hotels o els apartaments turístics.