Divendres, 6 de desembre de 2024
És notícia

La resposta ‘viral’ d’un restaurant: “Empatitza amb la gent que treballa un festiu”

Avatar photo
El propietari del restaurant ha donat una lliçó a una persona que no havia anul·lat la seva reserva

Una ‘no’ anul·lació d’una reserva al Restaurant ‘Las Cumbres’ s’ha fet viral, per la lliçó que ha donat el propietari i perquè obre -si no estava obert ja- un debat.

El restaurant, situat a Múrcia, va patir una absència d’una de les seves reserves. La persona que no va arribar, de fet, aprofitava per tractar de justificar-se, equivocant-se clarament. El cuiner de Las Cumbres va tractar de deixar mig preparat l’arròs, per així donar una experiència de rapidesa al client.

La sorpresa va arribar a les 15:45, quan el client va confirmar que no anaven. I la resposta del propietari és excel·lent:

“La base de l’arròs es prepara durant el matí perquè així quan arribeu ho teniu a taula en 20 minuts. Et dic això perquè si és possible, no ho facis a cap lloc, no només aquí. Aquestes coses fan mal a l’hostaleria, perquè tenim pocs dies rendibles a la setmana i un d’ells és el diumenge. He hagut de dir-los a diverses taules que no tenia lloc i s’ha quedat la vostra sense aprofitar. A sobre ens deixeu aquí fet un arròs de marisc. Si us plau, un altre cop empatitza una mica amb la gent que treballa un festiu”.

Pagar per reservar

Aquest comentari viral ha obert el debat de si realment els restaurants haurien de cobrar per oferir una reserva. Com bé poden fer les aerolínies, els hotels o els apartaments turístics.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Èxit dels jocs gegants organitzats a Cunit

Notícia següent

Torredembarra demana una quarta escola

Notícies relacionades