Dilluns, 7 d'abril de 2025
És notícia

Pablo Motos acusa “d’ocultar informació” a David Broncano i La Revuelta

Avatar photo
El Hormiguero expressa la seva opinió de la polèmica entrevista a Jorge Martín
pablo-motos-el-hormiguero

Ahir a la nit, el món de la televisió estava esperant l’horari de màxima audiència per conèixer com afrontaven El Hormiguero i La Revuelta el primer programa després de la polèmica. El passat dijous, David Broncano va explicar que no podien fer l’entrevista amb Jorge Martín perquè Pablo Motos i el seu equip li havia bloquejat la conversa. Les crítiques van ser immediates cap al programa de les ‘formigues’ i ahir a la nit van explicar la seva versió dels fets.

En primer lloc, Pablo Motos va demanar “perdó” perquè no estava d’acord amb centrar l’actualitat en el problema de l’entrevista i no en les últimes qüestions polítiques que han succeït al país amb la “confessió d’Aldama, les implicacions del Govern i la DANA”. Tot i això, el presentador del Hormiguero tenia la “necessitat de restablir la veritat”.

Pablo Motos: “Hi ha interessos i cortines de fum que un no pot controlar”

El presentador d’un dels programes més vists de les últimes dècades en l’àmbit nacional es va mostrar molest pels “comentaris de mal gust i irrespectuosos camuflats d’humor quan en realitat són atacs”, en referència a La Revuelta.

Pablo Motos va explicar el seu punt de vista i va compartir que no tot el que es va dir al programa de la televisió pública va ser veritat. El presentador valencià va avançar que “l’entrevista amb Jorge Martín estava acordada des del 29 d’octubre, arribant a un acord d’exclusivitat amb el seu equip”.

Després d’acordar realitzar l’entrevista el pròxim 27 de novembre, la foto que va compartir el pilot a les xarxes socials desvetllant la seva entrevista a La Revuelta va provocar la polèmica. Des del Hormiguero van reclamar el seu dret acordat a realitzar l’entrevista en exclusiva i l’equip del campió del món de MotoGP va confessar que havien patit una “falta de coordinació“.

A més, el mateix Pablo Motos va assegurar que l’entrevista amb Jorge Martín a La Revuelta sí que es va gravar, però no es va emetre “encara que es va ocultar“. La guerra mediàtica entre tots dos programes està al seu punt àlgid i els atacs no es van aturar. “Es van explicar les coses per semblar el que no són i es va dubtar de la professionalitat del Hormiguero“, va afegir Pablo Motos.

Pablo Motos: “La televisió pública va estimar que era un dels tres temes més importants del país”

El presentador també va criticar l’actuació que va haver-hi des de la televisió pública, on van destinar “molts minuts el mateix dia i tot l’endemà”. A més, Pablo Motos va defensar que “hi havia temes més importants i que afecten molt més als ciutadans”.

Tot i això, des del Hormiguero asseguren que no van rebre cap trucada de La Revuelta o TVE demanant explicacions. “La televisió pública va ometre el primer deure del periodisme i no va contrastar la informació”, va afegir Pablo Motos.

El clima de tensió està present i cada vegada augmenta més entre els dos programes capdavanters a la nit. L’opinió pública sembla que continua donant suport a La Revuelta, però l’episodi definitiu d’aquesta polèmica podria arribar el dimecres 27 de novembre. Les audiències a l’entrevista de Jorge Martín al Hormiguero marcaran qui ha estat el guanyador d’aquest escàndol que ja és història de la televisió.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Troben el cos sense vida del pescador desaparegut a Arenys de Mar, a la platja de Sant Feliu de Guíxols

Notícia següent
Cues a l'AP-7 per accident a Gelida

Cues quilomètriques a l’AP-7 per un accident

Notícies relacionades