Dissabte, 24 de maig de 2025
És notícia

Els maquinistes de la companyia Ouigo amenacen en fer vaga

Avatar photo
Ouigo té una plantilla de prop de cent maquinistes i Semaf denuncia una lesió “sistemàtica” dels seus drets laborals

Els maquinistes de la companyia Ouigo han amenaçat d’anar a la vaga per la “defensa” de l’ocupació i “contra els incompliments” del conveni col·lectiu, després que s’hagi acomiadat un treballador “sense cap causa que ho pugui justificar”, segons el sindicat ferroviari Semaf.

D’aquesta manera, la firma francesa podria convertir-se en la primera ferroviària privada que afronta una aturada a Espanya. Prèviament, Semaf ha presentat una petició de mediació a l’Institut de Mediació i Arbitratge de Madrid, pas previ legal a la convocatòria de la vaga.

La reunió per intentar acostar posicions tindrà lloc el dimarts 27 de maig. Ouigo té una plantilla de prop de cent maquinistes i Semaf denuncia una lesió “sistemàtica” dels seus drets laborals.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Var Group

Andorra reforça la transformació digital amb projectes clau al sector públic i privat

Notícia següent

Una dona ruixa amb alcohol a la seva parella i li cala foc mentre dormia

Notícies relacionades