Dimarts, 20 de maig de 2025
És notícia

Mor un noi de 16 anys en xocar amb la moto contra un camió d’escombraries

Avatar photo
camio-recollida-residus-brossa-escombraries

Un menor de 16 anys ha mort durant la matinada d’aquest dissabte després de xocar contra un camió de recollida de residus amb la seva moto.

Els fets s’han produït cap a les tres de la matinada en un encreuament de carrers de Chiclana de la Frontera. El camió circulava per una de les dues vies en direcció al punt de recollida de residus, mentre que el jove anava amb la seva motocicleta i acompanyat d’un altre jove que ha resultat il·lès. 

Fonts d’emergències han assenyalat que el xoc entre els dos vehicles es va produir en la roda esquerra posterior del camió. A conseqüència de l’accident, el conductor de la motocicleta va quedar estès a terra i no va poder ser reanimat pels serveis sanitaris, que van intentar fer-li maniobres de RCP sense èxit.

La Policia investiga ara les causes de l’accident i ha pres declaració als treballadors que circulaven en aquell moment dins del vehicle de recollida de residus. També ha qüestionat a testimonis que han observat l’accident i que circulaven en un altre vehicle darrere de la moto accidentada.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Blanes s’il·lumina de vermell en suport a ‘La Marató de Donants de Sang

Notícia següent

Mor l’actor Juli Mira, habitual a sèries com ‘Ventdelplà’ o ‘Porca Misèria’

Notícies relacionades