Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

Troben el cadàver d’una dona estirada al sofà que hauria mort fa 8 mesos

Avatar photo
El cadàver va ser descobert quan li anaven a entregar una citació del jutjat

Aquest passat dimecres, els serveis d’emergència van trobar un cadàver en un domicili al barri de Catabois, a Ferrol.

Per accedir a l’interior de l’habitatge, els bombers van utilitzar un camió amb escala. Van ser ells qui, en entrar, van trobar la dona estirada sobre un sofà. L’operació va començar al voltant de les dotze del migdia, inicialment per entregar una citació judicial a la difunta. Aquesta citació era perquè comparegués al Jutjat de Primera Instància número 6 de Ferrol en relació amb una sol·licitud d’incapacitat presentada mesos abans.

El succés ha causat una gran commoció entre els veïns del barri. Molts es pregunten com és possible que ningú hagi intentat localitzar la dona durant tant de temps. Segons les primeres investigacions, la dona portava al voltant de vuit mesos sense ser vista pel barri.

En les pròximes hores, l’Institut de Medicina Legal de Galícia durà a terme l’autòpsia per esclarir les causes de la mort.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Desaparegut un nen d’11 anys que s’estava banyant al riu Xúquer

Notícia següent

Recuperar el terreny perdut

Notícies relacionades