Un home de 81 anys ha mort aquest dijous 12 de setembre a la matinada a conseqüència de les gravíssimes lesions patides al tors quan el seu fill va apunyalar-lo a la localitat malaguenya de Campanillas.
L’agressor, de 41 anys, va ser detingut després del succés i, tal com ha avançat aquest diari, tenia una ordre d’allunyament cap al seu progenitor per violència en l’àmbit domèstic.
Els fets van passar al migdia aquest dimecres, i després de l’apunyalament, la víctima va ser evacuada en estat crític a l’Hospital Clínic de Màlaga. Presentava, com a mínim, mitja dotzena de ferides d’arma blanca. Ha mort avui a les dues de la matinada.
El sistema d’emergències 112-Andalusia va rebre una trucada d’un home que demanava ajuda perquè, segons deia, el seu germà estava apunyalant el progenitor al seu domicili, situat en una urbanització de Campanillas.
Fins al lloc es van desplaçar immediatament efectius de la Policia Local, Nacional i els serveis sanitaris del 061. En arribar, pel que sembla, el presumpte parricida havia fugit de l’habitatge, encara que va ser localitzat a escassa distància pels agents municipals, que van procedir al seu arrest.