Els pares de tres nenes menors de 10 anys han estat detinguts després de deixar les tres filles soles a casa i que una d’elles acabés amb la Policia i plorant perquè estaven soles.
Els fets van succeir el passat dissabte a Maó, a Menorca, quan els agents de la Policia Local van trobar-se una nena al carrer plorant i molt nerviosa. La petita va explicar als agents que s’havia despertat a casa seva al costat de les seves germanes i va adonar-se que els seus pares no hi eren. Per aquest motiu, la menor va espantar-se i va sortir de casa per demanar ajuda.
Pocs minuts després, el pare de la nena va aparèixer al lloc amb les seves capacitats molt limitades i va explicar que tornava a casa perquè feia estona que buscava a la mare, a qui no trobava després d’haver sortit a prendre “alguna cosa”. La dona, en canvi, no va tornar a casa fins al matí.
Els progenitors, de 28 i 32 anys, han estat detinguts acusats d’un delicte d’abandonament de menors, segons han informat fonts policials, i els serveis socials del Govern balear està estudiant com procedir amb la tutela de les tres nenes.