Dissabte, 21 de juny de 2025
És notícia

Busquen un nen de 4 anys desaparegut des del passat 3 de maig

Avatar photo
Les forces de seguretat treballen amb la hipòtesi que un dels pares hauria pogut endur-se el nen sense consentiment de l’altre

Les autoritats continuen la recerca de Bernardino, un nen de quatre anys que es troba desaparegut des del passat dissabte 3 de maig a Molina de Segura, a la Regió de Múrcia. La desaparició ha estat difosa per l’organització SOS Desaparecidos, que ha alertat sobre una possible sostracció parental com a línia principal d’investigació.

El menor, de cabells rossos, ulls blaus, complexió prima i d’una alçada aproximada de 90 centímetres, ha estat vist per última vegada fa més d’una setmana. Les primeres indagacions apunten que podria haver estat traslladat en un Citroën C3 amb matrícula 6339 GHV, vehicle que pertanyeria a un dels seus progenitors.

Les forces de seguretat treballen amb la hipòtesi que un dels pares hauria pogut endur-se el nen sense consentiment de l’altre. Davant d’aquesta situació, es demana la col·laboració ciutadana per aportar qualsevol informació que pugui ajudar a localitzar-lo.

Qui pugui oferir alguna pista pot contactar amb SOS Desaparecidos als telèfons 649 952 957 i 644 712 806, o bé mitjançant el correu electrònic [email protected].

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
golf-costa-daurada-apperol

El Golf Costa Daurada triomfa amb les Aperol Pàdel Nights

Notícia següent
port-tarragona-gabinet-marina

El Port Tarragona i la Marina Port Tarraco examinen la coordinació en cas d’emergència

Notícies relacionades