Dijous, 29 de maig de 2025
És notícia

VÍDEO | Es queixa que li contesten en català ‘perquè és argentina’

Avatar photo
‘O sea, ¿cuál es la gracia de pelotuderame?’ s’exclama la influencer perquè li parlen en català

Una influencer i suposada actriu argentina que es fa anomenar Saha Prachas, ha publicat un vídeo que s’ha fet viral a xarxes socials i ha creat una agra polèmica a propòsit de la llengua catalana.

I és que la noia, que és argentina però resideix a Barcelona, es queixa amargament que, malgrat que saben que és argentina pel seu accent, a Barcelona li contesten en català (ja és tenir sort…).

L’argentina assegura que ‘lo que más bronca me da, es que saben que yo soy argentina poqué conocen el acento y cuando vos vas y les hablas, te responden en catalán’. Increïble!

Però no es queda aquí, na Sacha: ‘Y tipo,  si sabes hablar en español, ¿por qué me lo haces a propósito? O sea, ¿cuál es la gracia de pelotuderame?’

És a dir, el català havíem sentit que es parlava per molestar, perquè no t’entenguin… però és el primer cop que ens diuen que es parla per a ‘pelotudear’. No cal dir que el vídeo ha aixecat polseguera entre els internautes catalans, que han sortit en tromba contra la influencer.

Això sí, cal reconèixer que la noia comença el seu speech amb un ‘A mi me caen bién, eh?’; encara sort. De moment l’única reacció de la influencer argentina ha estat despenjar el vídeo de les seves xarxes. Potser ha entès alguna cosa.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Albares lamenta que el PP no faci tot el que està a les seves mans per defensar el català, el gallec i el basc a Europa

Notícia següent
Book Truck de Sitges

El ‘Book truck’ de Sitges torna a instal·lar-se al Cap de la Vila

Notícies relacionades