Dimarts, 13 de maig de 2025
És notícia

Els transportistes anuncien més protestes per aquesta setmana: “No ens callaran amb subvencions”

Cent cinquanta persones tallen els carrers i avisen que no tornaran a l'activitat treballant amb pèrdues

Cent cinquanta camioners i les seves famílies han tallat aquest diumenge la Via Laietana en una nova jornada de mobilitzacions del sector de transport per carretera.

“No ens faran callar amb subvencions”, ha advertit el portaveu a Barcelona de la Plataforma de Defensa del Transport per Carretera, Miguel Ángel Maqueda, minuts abans de l’inici de la protesta.

En declaracions a la premsa ha afegit que els vaguistes no se senten interpel·lats per l’acord al qual va arribar divendres el govern espanyol i el Comitè Nacional de Transport per Carretera per bonificar el combustible i distribuir ajudes directes al sector.

“Volem treballar, però no podem arrancar si tenim pèrdues”, ha dit en anunciar noves mobilitzacions per dilluns i dimarts.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Jordi Latorre destaca en Posa’t la Gorra! l’exemple que suposa per a la societat el “compromís” de l’AFANOC

Notícia següent

Un home fuig armat de la Guàrdia Urbana a Barcelona

Notícies relacionades