Dimecres, 4 de juny de 2025
És notícia

Retards que superen els 20 minuts en gairebé totes les línies de Rodalies

Avatar photo
L’R2 sud redueix la seva oferta a dos tres per hora i sentit entre l’Estació de França i la de Sant Vicenç de Calders

Una incidència ja solucionada en les instal·lacions de Rodalies al Prat de Llobregat està provocant retards d’uns 20 minuts de mitjana als trens de les línies R2 nord i R2 sud de Rodalies i als regionals del sud (R13, R14, R15, R16, R17), segons ha informat Renfe.

Per tal de reorganitzar el servei i garantir la mobilitat dels usuaris, l’R2 sud ha reduït la seva oferta a dos trens per hora i sentit, entre l’Estació de França i Sant Vicenç de Calders, amb parada a totes les estacions.

La incidència s’ha produït durant els treballs nocturns que Adif està portant a terme a l’estació del Prat de Llobregat. Tècnics d’aquesta companyia estan treballant per tal de solucionar-la al més aviat possible.

Tot i que cap a les 9:30h d’aquest dimecres Adif ha comunicat que la incidència ja està solucionada, els horaris s’aniran recuperant progressivament.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Sant Sadurní organitza un cicle de salut femenina amb diversos tallers

Notícia següent
Treballadors de l'Ajuntament d'Amposta en la presentació del sistema SIGMA

Amposta posarà en marxa la tramitació digital d’expedients amb SIGMA

Notícies relacionades