L’any vinent es podrà pagar a PortAventura amb bitcoins

En aquesta primera fase el ressort l'acceptarà com a forma de pagament en tots els seus hotels

PortAventura World, el ressort amb més parcs temàtics d’Europa que integra sis hotels amb un total de 2.300 habitacions, està desenvolupant un programa perquè els seus clients puguin usar les criptomonedes com a mitjà de pagament si així ho desitgen.

El llançament d’aquesta iniciativa serà a l’inici de la pròxima temporada 2022 en les recepcions dels sis hotels del ressort. D’aquesta manera, els clients que ho desitgin podran realitzar les seves transaccions de manera àgil, senzilla i segura utilitzant Bitcoin. Aquesta serà la moneda virtual que s’admetrà en un primer moment.

Aquest projecte es desenvolupa dins de l’embranzida estratègica per la innovació i digitalització en la qual està immersa la companyia. En aquest sentit, el director general de Negoci de PortAventura World, David García Blancas, explica que “l’impuls d’iniciatives com aquesta ens permet estar alineats amb les últimes tendències i satisfer les necessitats dels nostres clients, aspectes imprescindibles per a reforçar la nostra posició d’empresa líder i innovadora en la indústria d’entreteniment”. L’ús de la criptodivisa en el comerç s’ha convertit en tendència, havent estat incorporada per empreses mundialment reconegudes de tots els sectors.

García Blancas, a més, recorda que “des de PortAventura World estem immersos en un profund procés d’acceleració digital amb l’objectiu de millorar l’experiència dels nostres visitants i continuar impulsant noves i innovadores formes d’entreteniment”.

En aquest sentit, el ressort inverteix en iniciatives de transformació tecnològica i digital amb la finalitat de continuar evolucionant cap a un model de gestió en línia amb les tendències de consum més actuals. D’aquesta manera, PortAventura World continua reforçant encara més el canal en línia, impulsant el desenvolupament de la web i l’app, i enfortint l’ús d’eines digitals dins del parc per a millorar l’experiència del client.