Dissabte, 19 d'abril de 2025
És notícia

Greu error gramatical en l’últim anunci de Lidl

Avatar photo

Els usuaris de Twitter d’arreu de Catalunya han volgut compartir l’error garrafal que ha comès Lidl amb el seu darrer anunci publicitari.

La cadena de supermercats ha volgut promocionar els productes que té internacionals, i el fet de que els seus clients puguin degustar sabors d’arreu del món sense sortir de casa.

Ho ha fet amb la següent frase, traducció literal i errònia del castellà: “Així sap el món i, a més, sense sortir de casa”. La frase correcta hauria estat: “Saboreja el món sense sortir de casa”.

L’anunci es pot veure col·locat en diverses marquesis d’arreu de Catalunya.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Fira de Sant Josep de Mollerussa es farà d’aquí a dos setmanes

Notícia següent

Absolt de fer tocaments a una nena durant la festa major de la Bisbal d’Empordà

Notícies relacionades