L’empresa Glovo ha estat sancionada amb 30.000 euros, per una infracció molt greu relacionada amb la discriminació en els seus processos de selecció de personal. La sanció l’ha imposat Inspecció de Treball, després que fa mesos, obrís una investigació en detectar pràctiques discriminatòries en els formularis que els candidats a un lloc de feina havien d’omplir, proporcionant dades personals sense cap justificació ni fi.
Aquesta informació, a la qual ha tingut accés i ha avançat Catalunya Ràdio, i posteriorment el 324, ha posat de nou a l’empresa Glovo al punt de mira, ja que en aquests formularis per seleccionar el personal es preguntaven coses sobre la identitat de gènere, l’orientació sexual o l’ètnia, fet que ha estat considerat inapropiat i il·legal.
Treball ha desestimat les explicacions de l’empresa, argumentant que no hi ha cap motiu que justifiqui la recollida d’aquest tipus d’informació personal.