Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

El ministre Miquel Iceta visita Canovelles i Cardedeu

Avatar photo

El ministre de Cultura i Esport, Miquel Iceta, ha visitat avui diferents projectes que es desenvolupen al Vallès Oriental i els ha posat en valor. També ha valorat la campanya electoral del 23J

El ministre de Cultura i Esport, Miquel Iceta, ha visitat avui Canovelles i Cardedeu per  conèixer de primera mà els projectes culturals i patrimonials que estan desenvolupant els equips de govern socialistes liderats pels alcaldes Emilio Cordero i Josep Quesada. 

A Canovelles, ha visitat el jaciment arqueològic de Ca l’Estrada, Iceta ha dit que “és una  joia descobrir-ho, una alegria i una sorpresa, és molt important l’esforç que ha fet  l’Ajuntament per preservar-ho, cal fer feina de difusió a la resta de Catalunya i  d’Espanya”. 

A Cardedeu, ha visitat el Museu Arxiu Tomàs Balvey i la Tèxtil Rase, l’anomenada fàbrica  de la cultura que acull múltiples activitats de diferents disciplines artístiques, el ministre  ha destacat que l’equipament és l’esforç de molta gent per fer-ho possible “aquí trobem  el patrimoni industrial del país, institucions, i sobretot, la gent, la cultura la fa el poble”. 

El ministre ha visitat els dos ajuntaments vallesans, acompanyat dels equips de govern i  ha signat els dos llibres d’honor. També l’ha acompanyat el diputat vallesà i candidat al  Congrés dels Diputats, Arnau Ramírez.  

El ministre i també candidat del PSC al Congrés dels Diputats, Miquel Iceta, ha parlat de  les eleccions generals i ha assegurat que “aquest 23J ens juguem si avancem o  retrocedim, l’aposta és clara, o seguim amb un govern progressista format al voltant dels  socialistes o un govern de dreta i ultradreta que ens portarà al passat”. Respecte la  censura que apliquen els governs de PP i VOX ha assegurat que “ens hem de revoltar  davant de qualsevol tipus de censura”, i sobre l’absència de Feijóo al debat a 3 d’aquesta  nit a TVE, “Feijóo ha vist que no és un lloc per mentir”. Considera també que l’absència  del candidat del PP és perquè “no es veu capaç de confrontar el seu projecte amb altres,  i un candidat així, no es mereix guanyar”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un robatori de cable de coure a Rodalies causa retards 35 minuts

Notícia següent

Una defecació d’un nen obliga a tancar una piscina a Catalunya

Notícies relacionades