Dimarts, 29 d'abril de 2025
És notícia

Desallotgen una escola per una amenaça de bomba dels antivacunes

Avatar photo

Els alumnes i tots els treballadors d’una escola s’han endut un gran ensurt en saber que hi podria haver una bomba al seu centre després de rebre una trucada de telèfon en la que la persona assegurava que s’havia col·locat una bomba al centre perquè no vacunessin els alumnes de Covid.

“Hem posat una bomba perquè no vacunin els nostres fills” són les paraules que la persona a l’altre costat del telèfon va dir quan va trucar a l’escola, segons recull el centre en un comunicat.

La Guàrdia Civil ha ordenat desallotjar el col·legi Isaac de Vega de Tenerife després d’aquest avís de bomba. L’escola estava participant en l’experiència pilot posada en marxa dirigida a vacunar a les mateixes escoles els nens d’entre 5 i 12 anys que encara no havien rebut la vacuna. El permís l’havia donat la direcció del centre amb el vistiplau dels pares.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Terrassa posa en marxa un cicle de formació per invertir en startups

Notícia següent

S’obre la inscripció del programa d’acceleració d’empreses Tarragona Open Future

Notícies relacionades