Dilluns, 28 d'abril de 2025
És notícia

La Generalitat confia a començar el dimarts “amb normalitat”

Avatar photo
El 41% de Catalunya hauria recuperat l’electricitat aquest vespre i s’espera que en les pròximes hores s’assoleixi el 100%
El president de la Generalitat, Salvador Illa, durant una intervenció davant els mitjans a la Casa de la Generalitat a Perpinyà

Salvador Illa espera recuperar “totalment” el subministrament elèctric al conjunt de Catalunya “en les pròximes hores”. Fins aquest vespre s’ha recuperat el 41%, segons ha dit el president de la Generalitat aquest dilluns al vespre, després de la tercera reunió del comitè de crisi per l’apagada.

En una compareixença davant dels mitjans, el cap del Govern ha subratllat “l’excepcionali-tat” de la situació, ha apel·lat a la “prudència” i ha dit que es restabliment serà “progressiu”. D’altra banda, Illa també ha informat que Mossos desplegaran 7.120 agents per a la nit i que encara treballen en l’evacuació de cinc combois ferroviaris. Aquesta nit es tornarà a reunir el comitè de crisi, al Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Collboni

Barcelona obrirà tres poliesportius per allotjar a les persones que no poden tornar a casa

Notícies relacionades