Diumenge, 27 d'abril de 2025
És notícia

VÍDEO | Cau un grup criminal dedicat a assaltar domicilis de Catalunya

Avatar photo
L’operatiu policial ha finalitzat amb nou detinguts i s’han resolt 22 delictes de robatori amb força, localitzats també a Astúries i a Cantàbria

Una operació conjunta de Mossos d’Esquadra i Guàrdia Civil ha permès desmantellar un grup criminal dedicat a assaltar domicilis de Catalunya, Astúries i Cantàbria. L’operació policial ha finalitzat amb nou detinguts –set homes i dues dones- com a presumptes autors de 22 delictes de robatori amb força a domicili, 13 a Catalunya, sis a Astúries i tres a Cantàbria.

Els indicis recopilats en el decurs de la investigació van permetre acreditar el ‘modus operandi’ d’aquesta organització criminal, que sovint actuava per separat: els pispes forçaven alguna de les finestres dels domicilis per irrompre a l’interior i utilitzaven majoritàriament el transport públic per desplaçar-se als municipis on cometien els robatoris.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mor un home en esfondrar-se el sostre del seu habitatge

Notícia següent

Tensió en arribar els primers familiars a Quatre Camins

Notícies relacionades