Dimecres, 14 de maig de 2025
És notícia

12 hores per extingir un incendi d’un camió amb mercaderies perilloses

Transportava productes amb una alta inflamabilitat

Efectius de bombers han treballat durant més de 12 hores per a sufocar l’incendi d’un camió carregat amb pintura i dissolvent en l’A-7 i retornar la carretera a la normalitat.

L’incendi s’ha produït sobre les 5.00 hores de la matinada, quan a l’altura d’Alberic (València) s’ha incendiat el remolc d’un camió que transportava mercaderies perilloses, en concret pintures i dissolvents, que han fet els treballs d’extinció molt costosos per la seva alta inflamabilitat, segons ha relatat el Consorci Provincial de Bombers de València.

Fins a sis dotacions de bombers i diversos comandaments del Consorci s’han mobilitzat a la zona i els treballs s’han prolongat fins prop de les 17 hores de la tarda.

Posteriorment, Guàrdia Civil i manteniment de carreteres s’han quedat restablint la normalitat a la carretera, que ha romàs tallada durant la major part de la jornada en sentit de La Font de la Figuera.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Troben un cadàver a la cabina d’un camió

Notícia següent

Golf Costa Daurada presenta una quota de soci per a Mossos i Bombers

Notícies relacionades