Dilluns, 19 de maig de 2025
És notícia

Una nena de sis anys gairebé mor ofegada en una piscina en estar sola: La mare, investigada per negligència greu

Avatar photo
Durant gairebé deu minuts, la petita va romandre submergida a l’aigua

Un greu incident va ocórrer el passat 3 de maig a Calella, després que una nena de sis anys estigués a punt de morir ofegada en una piscina d’hotel. Els fets, segons ha confirmat la policia i ha publicat el diari Ara, es van produir quan la menor va quedar sola a la piscina mentre la seva mare estava absent. Durant gairebé deu minuts, la petita va romandre submergida a l’aigua sense que cap adult responsable la supervisés.

Va ser un altre client de l’establiment qui va detectar la presència de la nena a l’aigua i la va treure ràpidament. Tot i que la piscina no disposava de servei de socorrisme —fet legal en piscines de petites dimensions—, la resposta ràpida del personal va ser clau. Una metgessa de l’hotel va iniciar les maniobres de reanimació fins a l’arribada del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que van estabilitzar la menor abans de traslladar-la a un centre hospitalari. Després de diversos dies ingressada, la menor va rebre l’alta aquest dijous.

Paral·lelament, la mare va ser detinguda el mateix dia que la filla abandonava l’hospital. Els Mossos d’Esquadra,  la van arrestar acusada d’abandonament temporal de menor i lesions greus per imprudència. En passar a disposició judicial, la dona va quedar en llibertat amb càrrecs i sota mesures cautelars, en les que s’ha acordat la retirada provisional de la custòdia i de la pàtria potestat, que passen ara a mans del pare de la nena.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un vigilant de seguretat roba material a empreses i el revèn a botigues de segona mà

Notícia següent

Salou i Aragó acorden reforçar els vincles turístics, culturals i històrics

Notícies relacionades