Divendres, 18 d'abril de 2025
És notícia

Vilafranca del Penedès presenta la xerrada “La Sindicatura de Greuges defensa els teus drets de proximitat”

Avatar photo
Una iniciativa que pretén informar a la ciutadania de les accions que poden dur a terme a Sindicatura municipal de Greuges

Amb l’objectiu de donar a conèixer la institució i apropar-la encara més a la ciutadania, el Síndic de Greuges de Vilafranca, Joaquim Vázquez, començarà la setmana vinent un cicle de xerrades als locals de les associacions veïnals dels barris de Vilafranca. La iniciativa va sorgir del mateix síndic que va proposar a les AV dur a terme, d’aquí fins a final d’any, una xerrada-col·loqui a cadascun dels respectius locals socials.

La xerrada portarà per nom “La Sindicatura de Greuges defensa els teus drets de proximitat” i la intenció és informar tota la població de què és i en què ens pot ajudar una Sindicatura municipal de Greuges. El síndic té previst explicar-hi breument com funciona la institució, en quins assumptes pot intervenir i en quins no, com es pot presentar una queixa, etc., i al final de la seva exposició obrirà un torn de preguntes i espai per al debat. La primera xerrada està prevista per al dijous 24 d’abril, a les 19h, a la seu de l’Associació Veïnal del Poble Nou, al carrer Tossa de Mar, 13, baixos. La resta de xerrades s’aniran anunciant a mesura que es vagin concretant i són obertes a tothom.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Monestir de Poblet

El monestir de Poblet fa sonar les alarmes: Cap nou monjo en 5 anys

Notícia següent

VÍDEO| Intervenen 378 quilos de cocaïna a Barcelona a punt d’enviar-se a Austràlia

Notícies relacionades