Dimecres, 21 de maig de 2025
És notícia

1.800 persones han visitat la Fira de l’Ocupació de Calafell

Avatar photo
Després del recent èxit d’aquesta iniciativa a la ciutat de Tarragona, la Fira s’ha traslladat al Baix Penedès
Cambra Fira Calafell
La Fira de l’Ocupació de Calafell ha assolit avui la xifra de 1.800 visitants, que no s’han volgut perdre una cita on mig centenar d’empreses de sectors diversos necessitaven contractar a més de 500 persones. La quarta edició d’aquesta iniciativa, impulsada per la Cambra de Tarragona, ha tingut lloc al Centre Cívic Montse Civit, de les 9.30 a les 14 hores.
Després del recent èxit d’aquesta iniciativa a la ciutat de Tarragona, la Fira s’ha traslladat al Baix Penedès. La proposta ha estat la mateixa, posar en contacte a empreses, en aquest cas mig centenar, que necessitaven contractar a persones que busquen feina o volen canviar la que ja tenien.
A més, Pep Ferrando, fundador de Digitesa, ha pronunciat la conferència “De candidat a imparable. Intel·ligència artificial per la recerca de feina”.
Cambra Fira Calafell
La Fira de l’Ocupació de Calafell és una iniciativa de la Cambra de Tarragona amb el suport de l’Ajuntament de Calafell, Cambra d’Espanya i el Fons Social Europeu. Aquesta ha estat la quarta Fira de l’Ocupació de Calafell i la vuitena que organitza la Cambra de Tarragona al Baix Penedès. De fet, els Fires de l’Ocupació de la Cambra s’han convertit en la principal plataforma laboral del sud de Catalunya i d’ençà de l’any 2019 han atès a més de 30.000 persones.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Mossos i Guàrdia Civil a Mollerussa

Set detinguts per tràfic de drogues a Mollerussa en un operatiu conjunt dels Mossos i la Guàrdia Civil

Notícia següent
Lliurats el premis del concurs de calendaris del 8M a Vilafranca

Vilafranca lliura els premis del concurs de calendaris del 8M

Notícies relacionades