Dimarts, 6 de maig de 2025
És notícia

Èxit de participació en la primera jornada d’Espai en família de Torredembarra

Avatar photo
L’alta participació en aquesta primera jornada confirma la necessitat de crear espais familiars d’interacció i lleure al municipi

La primera activitat del programa «Espai en família» de Torredembarra ha estat tot un èxit de participació amb més de 50 infants acompanyats de les seves famílies. Inicialment prevista dissabte, a la plaça de les Remendadores (Jardins de Cal Bofill), a causa del fred i el vent l’activitat es va traslladar a la Biblioteca de Baix a Mar, on els infants van poder gaudir d’un espai de joc lliure amb construccions, jocs de fusta, Montessori i trencaclosques, així com d’un taller de creació d’instruments musicals amb materials quotidians.

Un espai necessari per a les famílies

L’alta participació en aquesta primera jornada confirma la necessitat de crear espais familiars d’interacció i lleure al municipi. Moltes de les famílies assistents ja han mostrat interès per la resta d’activitats del cicle, que es duran a terme mensualment en diferents espais públics i biblioteques del municipi.

Segons el regidor de Govern Obert, Joel Ramírez, «aquesta jornada ha estat la millor demostració que ‘Espai en família’ era una necessitat real, i que les famílies de Torredembarra reclamaven més activitats per compartir amb els seus fills. Gràcies a l’enquesta de participació ciutadana, vam detectar aquesta mancança i hem fet un primer pas per donar-hi resposta amb una programació mensual pensada per a elles».

Per la seva banda, el regidor de Biblioteca, Daniel Pujol, ha destacat que «hem vist una biblioteca plena d’infants, amb moviment, amb vida, i això és precisament el que volem fomentar. La Biblioteca de Baix a Mar esdevé així un espai de trobada per a les famílies, més enllà del seu paper com a centre de lectura».

Pròxima activitat: Contacontes i manualitat de màscares de Carnaval

El pròxim «Espai en Família» tindrà lloc el proper dissabte 22 de febrer, a la Biblioteca de Baix a Mar, a les 11.30 h, amb un contacontes i un taller de creació de màscares de Carnaval.

Les activitats són amb inscripció prèvia i tota la informació sobre la programació d’Espai en Família es pot consultar a la web habilitada.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
façana-paeria-balaguer

Veïns del centre històric de Balaguer denuncien inseguretat, violència i delinqüència al barri

Notícia següent
mostra oli oliva

Rècord històric d’exportacions de Ponent i l’Alt Pirineu i Aran el 2024 amb més de 3.200 milions d’euros

Notícies relacionades