La cadena de cafeteries Vivari obrirà ben aviat el seu segon establiment a Torredembarra. Aquest està ubicat a la plaça de la Font on antigament hi havia el conegut “Kult” a tocar de Ca l’Astut.
Els responsables de l’empresa aposten de nou per Torredembarra després d’obrir-ne el primer a tocar de la Plaça Mossen Joaquim Boronat.
Vivari és una empresa familiar fundada el 2012 que ha experimentat un creixement notable al llarg dels anys. Inicialment centrada en el servei de forns de proximitat, ha evolucionat fins a convertir-se en una cadena de cafeteries, tot mantenint la seva essència de fleca amb productes frescos i locals. La seva oferta inclou una àmplia varietat, des d’entrepans i amanides fins a pastissos, entrepans i brioixeria. A més, Vivari es distingeix per serveis addicionals com música ambiental, wifi gratuït i la possibilitat de realitzar càterings per a esdeveniments familiars o corporatius.