Divendres, 16 de maig de 2025
És notícia

La Ciutat Esportiva Blanes acull el 4rt Open Day de Bàsquet

Avatar photo
L’esdeveniment ha reunit 1.700 jugadors i jugadores, àrbitres i equips tècnics, a més dels seus acompanyants i el públic assistent

La Ciutat Esportiva Blanes ha acollit aquest cap de setmana la quarta edició de l’Open Day de Bàsquet, que ha tornat a repetir l’èxit dels anys anteriors. Organitzat per la Federació Catalana de Basquetbol amb el suport del Departament d’Esports de l’Ajuntament de Blanes, l’activitat ha significat un any més el tret de sortida del Campionat de Catalunya, tant en femení com en masculí, en tres categories.

Ha estat en Júnior Preferent, Cadet Preferent i, la novetat d’aquest 2024, Infantil Preferent. Els partits s’han concentrat al llarg de dos dies consecutius, de manera que dissabte es van jugar tots els dels equips masculins, i diumenge els femenins. Això ha volgut dir que durant tot el cap de setmana les sis pistes habilitades de la Ciutat Esportiva Blanes han viscut una activitat constant.

 

1.700 jugadors i jugadores, àrbitres  i membres dels equips tècnics

L’Open Day de Bàsquet 2024-2025 ha reunit a la Ciutat Esportiva Blanes uns 1.700 participants, sumant les 1.500 jugadores i jugadores dels diferents equips contrincants, així com els i les àrbitres i els respectius equips tècnics. A banda d’aquest nombre de persones, cal sumar-hi els i les acompanyants que també han vingut per no perdre’s els encontres.

Dissabte al migdia es van trobar a la Ciutat Esportiva Blanes el tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Blanes, Jaume Frigola, amb el president de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), Ferran Aril, per celebrar l’èxit d’aquesta nova edició. Ferran Aril va demanar a Jaume Frigola que fes extensiu el seu agraïment tant a l’alcalde de Blanes, Jordi Hernández, com a la regidora d’Esports, Mònica Rabassa, pel suport que una vegada més s’ha donat des del consistori blanenc perquè l’esdeveniment fos possible celebrar-lo aquí. Anàlogament, l’endemà diumenge també es va trobar amb Ferran Aril el primer tinent d’alcalde, Joan Felip.

Ferran Aril i Jaume Frigola
Ferran Aril i Jaume Frigola | FOTO: Ajuntament de Blanes

El president de la FCBQ va lloar l’immillorable equipament que suposa la Ciutat Esportiva Blanes perquè d’aquesta manera s’hi poden concentrar diversos partits simultanis, i no cal distribuir-ho en diferents pavellons. Tanmateix va remarcar la professionalitat i bona disposició del personal del Departament d’Esports, que contribueix al fet que una activitat d’aquesta complexitat pugui desenvolupar-se de la millor manera possible.

Al llarg del cap de setmana s’han disputat 48 partits gairebé de manera ininterrompuda, enfrontant 96 equips: 48 femenins i 48 masculins. D’altra banda, l’Open Day de Bàsquet s’ha emmarcat una vegada més dins la campanya ‘Lliures de Plàstic’ que impulsa l’Ajuntament de Blanes. Per aquest motiu la FCBQ i Ecoembes, que compten amb un acord de col·laboració en el marc de la promoció d’un bàsquet sostenible, han regalat a tots i totes les participants un bidó metàl·lic d’aigua reutilitzable que han pogut omplir gratuïtament a les fonts instal·lades a la Ciutat Esportiva Blanes.

Ferran Aril i Joan Felip
Ferran Aril i Joan Felip | FOTO: Ajuntament de Blanes
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
BNEW 2024

BNEW 2024: els principals actors de la nova economia es reuneixen a Barcelona del 7 al 10 d’octubre

Notícia següent
Robatori bicicleta

Un 34% més de bicis robades a Barcelona en només 2 anys

Notícies relacionades