Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

Els mocadors de la Festa Major del Vendrell, projecte ‘Apadrina’ d’enguany

Avatar photo
El seu preu serà de sis euros i es podrà comprar a la Botiga de Santa Anna al Carrer Major, 16
botiga santa anna El Vendrell

Els Administradors de Santa Anna van inaugurar la Botiga de Santa Anna el passat divendres 12 de juliol, en un acte a peu de carrer obert a tothom. A més, també van presentar el projecte ‘Apadrina’ d’aquest any. 

La Fundació Santa Teresa col·labora, un any més amb una part del marxandatge de la Festa Major. L’element escollit per aquest any és un mocador, un element festiu present en la cultura popular que acaba d’arrodonir el lema ‘De traca i mocador’. 

Els usuaris de la Fundació s’han encarregat de la seva estampació, sobre una tela amb el color rosa corporatiu. El seu preu serà de sis euros i es podrà comprar a la Botiga de Santa Anna (c/Major, 16). Aquesta estarà oberta fins al 25 de juliol, de dilluns a dissabte, de 18 a 21h. Els productes que es vendran son: el ventall, la samarreta, la cervesa, el mocador i el pastís de la Festa Major. També s’hi podrà adquirir el programa de mà. 

La Festa Major de Santa Anna 2024 vol esdevenir referent en la inclusió. Ben aviat els Administradors revelaran totes les novetats que faran dels quatre dies de juliol una festa per a tots i totes.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Cervera sorteja els premis de la campanya “Compra i descobreix Catalunya”

Notícia següent
08 Cambrils 07

Cambrils vol aconseguir la Bandera Verda de la sostenibilitat hostalera

Notícies relacionades