La Policia Local de Vilafranca ha detingut entre dimarts i dimecres d鈥檃questa setmana 5 persones per diversa tipologia de delictes.
La primera detenci贸 va ser dimarts cap a les 10.30鈥痟 del mat铆 en un pis del barri de Sant Juli脿, on es va detenir un home per trencament de condemna, ja que va infringir una ordre d鈥檃llunyament respecte a l鈥檈xparella.
El mateix dimarts cap a les 17鈥痟 els agents van detenir un altre home al carrer Moss猫n Coy al qual li constava una ordre de detenci贸. L鈥檋ome va ser posat a disposici贸 del cos de Mossos d鈥橢squadra.
A les 23鈥痟 i al barri de l鈥橢spirall, arran de diverses trucades que alertaven d鈥檜n individu que estava cridant al carrer, la Policia Local va detenir un home a qui li constaven tres ordres de detenci贸 dictades per jutjats de Barcelona i de Vilanova i la Geltr煤 per maltractaments en l鈥櫭爉bit de la llar i lesions. En el moment de la detenci贸, l鈥檋ome va reaccionar amb agressivitat i va causar lesions a un agent, motiu pel qual va ser detingut tamb茅 per atemptat contra els agents de l鈥檃utoritat.
Ja dimecres cap a les 2 de la matinada, i gr脿cies a les c脿meres de videovigil脿ncia, els agents van detectar un individu del qual eren coneixedors que tenia una ordre de recerca i detenci贸 emesa per un jutjat penal de Vilanova i la Geltr煤 per un suposat delicte de conducci贸 sota la influ猫ncia de begudes alcoh貌liques. L鈥檋ome va ser detingut.
Finalment, tamb茅 dimecres al mat铆 i gr脿cies a la col路laboraci贸 ciutadana, la Policia Local va aconseguir evitar la usurpaci贸 d鈥檜n pis al carrer Ignasi Igl茅sias. Els agents van practicar la detenci贸 d鈥檜n home que havia for莽at el pany i es negava a abandonar l鈥檌mmoble. Va quedar detingut per presumptes delictes d鈥檜surpaci贸 i de resist猫ncia greu als agents de l鈥檃utoritat. La Policia Local va fer les gestions per tal d鈥檃ssegurar l鈥檈ntrada al pis per evitar futurs intents d鈥檕cupaci贸.