Dues de les persones que Salvament Marítim i Creu Roja ha rescatat a la platja del Miracle de Tarragona han mort. Com han confirmat fonts policials, una de les víctimes és un jove menor que ha caigut a l’aigua o s’hi banyava. Una parella s’ha adonat que el noi no podia sortir del mar i l‘home s’ha llançat a l’aigua per ajudar-lo. Aquesta persona també ha perdut la vida.
Salvament Marítim els ha pogut treure de l’aigua amb l’helicòpter Helimer 221 i els ha portat fins al dispositiu d’emergències mèdiques que s’ha muntat a la platja, però ja no s’ha pogut fer res per salvar-los. Segons Salvament Marítim, dues persones més s’havien llançat al mar per ajudar les víctimes i han hagut de ser rescatades amb l’helicòpter i l’embarcació de Creu Roja.
L’Alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha lamentat la pèrdua de les dues víctimes i ha recomanat allunyar-se de les platges durant els temporals.
Lamento moltíssim la pèrdua de les dues persones a la punta del Miracle. Vull traslladar tot el meu suport als familiars i amics en aquests moments tan durs🙏🏻
Si us plau, allunyeu-vos de les platges durant els temporals.
Gràcies als serveis d’emergència per l’esforç.
— Rubén Viñuales /♥️ (@rvinualestgn) March 28, 2024