Dimecres, 7 de maig de 2025
És notícia

Dos detinguts per una plantació de més de 1.500 plantes de marihuana

Avatar photo
Els Mossos van identificar diverses màquines que ajudaven en el creixement de les plantes, en aquests moments l’operatiu continua obert i no es descarta que hi hagi més arrestats

Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Tortosa van detenir aquest dimarts dos homes, de 24 i 34 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

En l’operatiu els agents van desmantellar una plantació de 1.502 plantes de marihuana que els arrestats conreaven en una nau del polígon industrial Baix Ebre. Els arrestats van quedar en llibertat després de declarar en seu policial i estan pendents de comparèixer davant el jutjat. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.

La investigació es va iniciar arran que diverses persones, que de forma habitual es desplacen pel polígon, havien vist llum a l’interior de la nau, tot i que semblava estar en desús.

També, i depenent de les condicions meteorològiques, se sentia olor de marihuana pels voltants. Durant l’entrada, els policies van observar que l’interior havia estat modificat per adaptar la instal·lació d’aparells que acceleraven el creixement de les plantes. A més, tenien el punt de subministrament de l’electricitat connectat fraudulentament.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

128 famílies tarragonines han sol·licitat la bonificació de la taxa de la brossa

Notícia següent
joves

BCN destinarà 1’5 M d’euros anuals per prevenir les addiccions dels joves al mòbil

Notícies relacionades