S’ha celebrat un Congrés Extraordinari de Liberals d’Andorra per la designació dels càrrecs vacants al Comitè Permanent de l’Executiva Nacional, en aquest sentit s’han nomenat Sergi Alís i Xavier Coma com a Vice Presidents i Gerard Estrella com a Secretari d’Organització, en substitució del dues baixes voluntàries de Josep Fusté, secretari d’organització i Jessica Gastó com a Vice Presidenta.
L’Executiva Nacional queda conformada per les següents persones:
President: Jordi Gallardo
Vice President: Xavier Coma
Vice President: Sergi Alís
Secretaria General: Maribel Lafoz
Secretari d’Organització: Gerard Estrella
Secretari de Relacions Internacionals: Antoni Puig
Secretari de Polítiques d’igualtat: Noelia Dobarro
Tresorer: Èric Bartolomé
Un cop presentada l’executiva la Secretaria General, Maribel Lafoz ha insistit en “la il·lusió que s’ha recuperat de nou per part dels membres del partit amb el projecte liberal, fet que es demostra amb la filiació de més persones que vacants produïdes”
Finalment el president Jordi Gallardo, ha tancat el congrés amb un discurs insistint que “el partit continua treballant amb el mateixos objectius que sempre ha tingut i amb respecte dels principis liberals que sempre han estat els nostres”. El president també ha volgut remarcar que el compromís amb el Manifest Liberal del 2017 “Tenim un programa de Govern que estem impulsant tant al Govern com als comuns, i la nostra acció política descansa i s’inspira en el manifest Liberal d’Andorra, aprovat aquí, a casa nostra”.