Dilluns, 12 de maig de 2025
És notícia

Baró, Pujol i Nazzaro seguiran liderant el PSA fins al 2027

Avatar photo
Executiva del PSA fins al 2027

Pere Baró, Marta Pujol i Maria Nazzaro seguiran al capdavant del Partit Socialdemòcrata fins, almenys, el 2027, mentre que la vocalia continuaran Gerard Alís, Joao de Melo, Maria Carmen Garcia i Sergi González.

Així ho ha decidit avui durant la segona jornada del XXI Congrés ordinari la militància del partit, qui ha votat a favor de la candidatura gairebé per unanimitat. Pel que fa al Comitè Directiu, estarà format per Carles Blasi, Eva Calero, Josep Mari Cucalón, Eduard Ricard Garcia, Jordi Font, Rosa Maria Rechi, Mariona González, Esteve López, Carmen Sánchez i Sergi Teixeira.

Cal recordar que aquest comitè inclou també els membres amb càrrecs electes com són els tres consellers generals, el cònsol major d’Andorra la Vella, els consellers als diversos comuns i els coordinadors dels Comitès parroquials. Finalment, Jan Cartes ha escollit per segona vegada consecutiva com a defensor de l’afiliat/ada.

La voluntat d’aquesta nova executiva és, tal com ha destacat el president del partit, “continuar desenvolupant la tasca que hem estat duent a terme durant aquests dos anys, perquè veiem que funciona i amb les persones situades en el centre de les nostres polítiques i actuacions”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Batalla de les Flors Lleida

Esclat de cultura popular per Sant Anastasi, dia central de la Festa Major de Lleida

Notícia següent
Els Hostalets de Balenyà

Un ferit per arma blanca als Hostalets de Balenyà

Notícies relacionades