L’Ajuntament de Terrassa ha engegat una companya de dinamització del comerç local que s’ha vist afectat per la pandèmia. L’estratègia passa per donar suport als establiments de la ciutat i crear un pla de xoc. Per aquest motiu es farà un anàlisi dels locals que hi ha desocupats per potenciar l’obertura de nous negocis, així com una dotació de recursos per a la digitalització del comerç local, amb suport tècnic per adaptar-se als nous sistemes de relació amb els clients. També s’estudiarà on crear zones d’aparcament exprés o la possibilitat de tallar carrers en dies festius o caps de setmana per dinamitzar els eixos comercials i la rotació de vehicles, i es crearà una diagnosi dels eixos comercials per detectar les noves necessitats.
Notícies relacionades
Salvador Illa: “Catalunya no ha estat mal governada en els últims 10 anys, sinó que no ha estat governada”
Arribem a l’equador de la campanya electoral i els partits polítics tenen clar que ara és el moment…
Terrassa escalfa motors per la seva XII Fira Modernista
En un acte distès a dins del MNACTEC i conduït de forma teatralitzada per l’actriu Rosa Aguado, s’hi ha…
Pere Aragonès: “L’estat del català perilla en mans d’Illa”
ERC ha continuat la seva campanya electoral a una de les capitals del Vallès Occidental, Terrassa. En un…