L’Ajuntament de Terrassa ha engegat una companya de dinamització del comerç local que s’ha vist afectat per la pandèmia. L’estratègia passa per donar suport als establiments de la ciutat i crear un pla de xoc. Per aquest motiu es farà un anàlisi dels locals que hi ha desocupats per potenciar l’obertura de nous negocis, així com una dotació de recursos per a la digitalització del comerç local, amb suport tècnic per adaptar-se als nous sistemes de relació amb els clients. També s’estudiarà on crear zones d’aparcament exprés o la possibilitat de tallar carrers en dies festius o caps de setmana per dinamitzar els eixos comercials i la rotació de vehicles, i es crearà una diagnosi dels eixos comercials per detectar les noves necessitats.
Notícies relacionades
Terrassa tindrà una Facultat de Medicina per al curs 2026-2027
La Universitat Politècnica de Catalunya – BarcelonaTech (UPC) crearà una Facultat de Medicina el curs 2026-2027 per impartir…
Adeu a la petita Ivet, raó de ser de la Fundació MSD
“Ivet, per molt alt que volis, sempre seràs amb nosaltres”. Les xarxes s’omplien ahir de papallones i missatges…
Sant Jordi a Terrassa arrenca amb força i il·lusió
La ciutat de Terrassa te molt potencial i cada vegada més és un pol d’atracció turística per a…