Tarragona, ciutat oberta els 365 dies de l’any

Avatar photo

Aquest és el leitmotiv principal que aposta el Patronat Municipal de Turisme. Per assolir-ho, ha posat en marxa una nova acció i estratègia de comunicació per promocionar la ciutat

El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona ha posat en marxa una nova acció de comunicació per promocionar la ciutat. Aquest és el leitmotiv principal que aposta el Patronat i perquè Tarragona sigui coneguda per ser ciutat visible i oberta sempre.

Aquesta nova iniciativa té dos objectius principals: el primer de tots, és posicionar i projectar Tarragona perquè aquesta sigui visitada els 365 dies de l’any. El segon objectiu és comunicar que Tarragona suma els atributs d’una ciutat costanera, però també mil·lenària, és patrimoni de la humanitat i que té una oferta gastronòmica, cultural i gastronòmica.

Les accions que s’han engegat per promocionar l’hivern i demostrar que Tarragona pot ser visitada sempre, sobretot, com a ciutat d’escapada i de proximitat ja s’han realitzat a diversos mitjans regionals i nacionals, a més de publicitat exterior a centres comercials: ràdio, premsa escrita, tanques publicitàries i campanya online. Segons han informat des del Patronat, s’han buscat socis estratègics com Viajes El Corte Inglés, Costa Cruceros, entre d’altres. A més, la propera setmana vinent, Tarragona serà  present a la fira Fitur a Madrid, on després de set anys, tornarà a  tenir stand propi. Amb tot això, “l’impacte està garantit”,  segons la consellera de Turisme i presidenta del Patronat de Turisme, Immaculada Rodríguez.  El cost total d’aquesta campanya per promocionar la ciutat de Tarragona ha estat d’un total de 22.500 €.

Rodríguez espera que “les incerteses polítiques no afectin al turisme”

També s’ha buscat la col·laboració de Turespaña i de l’Agència Catalan de Turisme i s’ha engegat campanyes a través de l’spot publicitari que porta com a títol “Tarragona, un secret al mediterrani” i que ara, encara la segona fase. Per aquest  motiu, s’han realitzat quatre vídeo càpsules que giren entorn quatre temàtiques: gastronomia, platges, tradicions i patrimoni tarragoní. Segons Rodríguez, “aquest és el format més adient per fer campanya online”. L’acció ha estat reforçada per les xarxes socials del Patronat.

Per la seva banda, el gerent del Patronat Municipal de Turisme, Ángel Arenas, ha destacat que tot i que “el període àlgid del turisme sigui a l’estiu, es busca reforçar els mesos des de novembre fins a abril”.  I és que la gran majoria de turistes que es van allotjar l’any passat a Tarragona  ho van fer a l’estiu, concretament, un 78% del total de turistes van pernoctar a la ciutat, llavors. La consellera ha afirmat que confia que “les incertes polítiques no afectin al 2018 perquè la ciutat té moltes expectatives dipositades a nivell turístic”, i és que aquest 2018 la ciutat acollirà té cita olímpica amb els Jocs Mediterranis. A més, enguany també se celebrarà  l’Any del Patrimoni Europeu, el 25è aniversari del Grupo Ciudades Patrimonio de la Humanidad… Entre d’altres per així “aprofitar aquestes oportunitats al màxim i fer un salt en la projecció de la nostra marca”, han apuntat des del Patronat. A més, la consellera de Turisme reivindica que Tarragona “no sigui ciutat visitada només un dia, sinó que la gent hi `pernocti”, ha dit.

Arenas, no obstant, ha detallat que “no hi ha una fita de visitants, no és un tema de volum” i que respon a “fer més notòria, la marca Tarragona i que sigui percebuda els 365 dies de l’any”. Tots dos han estat d’acord en què Tarragona té potencial, turísticament parlant i que “tots els mesos de l’any són importants per promocionar la ciutat”, han conclòs.

 

 

 

 

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Recepció a l’Ajuntament de Torredembarra als alumnes i professors europeus que participen en un programa Erasmus+

Notícia següent

L’epidèmia de grip s’estabilitza

Notícies relacionades