L’Agència Reus Promoció ha dissenyat una nova campanya d’estiu d’acord amb les previsions que indiquen un augment de turistes a la Costa Daurada i a la ciutat. L’Agència preveu una nova campanya de comunicació, l’ampliació de punts d’informació al visitant i la creació i millora del producte turístic, amb l’objectiu d’incrementar el temps d’estada a la ciutat i les possibilitats de retorn; aconseguint, així, una major quantitat de visites i de despesa a la ciutat.
Per assolir aquest increment s’ha intensificat la presència del material promocional de Reus a les principals oficines de turisme i allotjaments turístics de la costa i interior, acompanyat d’una intensa campanya de comunicació i assistència a fires i promocions. Aquesta campanya pretén la captació del següent perfil turístic:
Accions de captació i comercialització
Les accions de captació i comercialització dirigides a aquests tres segments reforcen la campanya turística. En els últims mesos s’han intensificat les relacions amb els touroperadors, agències receptives i principals allotjaments i oficines prescriptors de la Costa Daurada. Per arribar al turista vacacional, s’ha reforçat el contacte amb les agències receptives dels touroperadors i s’han intensificat la realització de fam trips que han permès als agents conèixer de primera mà Reus com a destí turístic. Els fam trips s’han fet entre abril i maig per conèixer l’Institut Pere Mata, la Ruta del Modernisme, el Gaudí Centre i el Vermut de Reus.
Per rebre aquests grups es va editar una nova guia de captació traduïda a diferents idiomes (català, castellà, anglès, francès, rus i alemany).
Tot i que el principal turista que visita Reus a l’estiu arriba de la Costa Daurada, s’ha creat una línia d’actuació pel turista d’interior allotjat en establiments rurals, sobretot al Baix Camp i Priorat, i també d’alguns municipis del Baix Penedès, l’Alt Camp i Conca de Barberà, amb el repartiment del nou plànol turístic i material promocional.
Per altra banda, en el marc de l’Aliança turística amb Cambrils, Salou, Vila-seca, La Pineda Platja i Port Aventura, durant el maig i el juny s’han dut a terme dues accions de carrer a Santander i Sant Sebastià, adreçades a públic final. Amb l’objectiu de fomentar el moviment dels turistes entre els municipis de l’aliança, també s’ha redissenyat una nova guia de rutes que es podrà trobar a totes les oficines de turisme d’aquests municipis.
Una persona ha mort i set més han resultat ferides en un accident a l'AP-7 a Vilablareix (Gironès), segons el…
Amb l’arribada de la Setmana Santa els aparadors de les pastisseries s’omplen de xocolata i creativitat gràcies a les Mones…
Un centenar de persones s'han concentrat aquest diumenge a Calafell per fer un minut de silenci i condemnar el feminicidi…
Els Mossos d'Esquadra han arrestat a Martorell (Baix Llobregat), un home amb una ordre internacional de detenció per quatre agressions…
La pedregada d'aquest dissabte ha ocasionat danys de diversa consideració en unes 50.000 hectàrees de cultius de la plana de…
L'Ajuntament de Barcelona ha col·locat deu papereres amb compactació a la zona de la Sagrada Família. Aquestes peces de mobiliari…
Esta web utiliza cookies.