La regidora de Participació, Bon Govern i Serveis Generals, Montserrat Flores, s’ha reunit aquesta setmana amb un equip de l’Ajuntament de Calafell, encapçalat pel regidor de Serveis Generals, Francisco Javier Estepa Ocaña; i format per personal tècnic d’atenció ciutadana i TIC, per compartir experiències sobre la gestió de l’Oficina d’Atenció Ciutadana. La reunió, que va tenir el dimarts 4 de febrer, va comptar, per part de l’Ajuntament de Reus, amb la participació de la cap de servei de l’Oficina d’Atenció Ciutadana i el cap del Servei Tècnic d’Informàtica i Telecomunicacions.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Reus funciona des de fa 22 anys, i continua implantant projectees de millora tant organitzatius com tècnics, com la gestió de cues i la cita prèvia que minimitza els temps d’espera de la ciutadania. Un procés de millora que fa que sigui referència per molts municipis a l’hora d’impulsar els seus propis projectes.
Un treballador de 41 anys ha mort electrocutat en rebre una descàrrega elèctrica mentre feia tasques de desmuntatge en una…
L’Ajuntament de l’Espluga de Francolí destinarà l'import del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC) 2025-2029 a la rehabilitació…
La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, i l'alcaldessa de Viladecans, Olga Morales, van mantenir una reunió de treball…
La Fira d'atraccions de la 31a Fira d'Abril ha obert avui les portes amb una cinquantena d'atraccions diferents, entre les…
La regidora d’Habitatge de Sitges, Carme Gasulla Blanco, ha visitat aquest dimecres un dels tres pisos d’Habitatge de Protecció Oficial…
El pròxim dissabte 26 d'abril Puigcerdà celebrarà la 27a edició de la Fira de Primavera, la fira ramadera amb què…
Esta web utiliza cookies.