El conseller de Neteja, Jordi Fortuny, i la directora creativa-executiva d’Amor de Marca, Maite Lozaite. Foto: Laura V-M
L’Ajuntament de Tarragona enceta una campanya de recollida selectiva amb l’objectiu de “millorar la separació a totes les fraccions i reduir els residus impropis de la recollida selectiva”, ha esmentat el conseller de Neteja, Jordi Fortuny. Una iniciativa que es presenta sota el lema “El que circula torna” i que pretén passar del 32,52% de recollida selectiva a superar el 50% dins del Programa general de prevenció i gestió de residus i recursos de Catalunya 2013-2020 (PRECAT20).
“Superar el 50% és un objectiu fonamental que s’ha d’assolir sí o sí. Sabem que és un repte ambiciós, difícil i ineludible”, comenta Fortuny. Des de l’Ajuntament són conscients que Tarragona presenta mancances en l’àmbit de la recollida selectiva i per aquest motiu volen que aquesta campanya s’allargui en el temps i aconsegueixi la seva permanència amb l’ajuda de 4 accions:
La campanya ha suposat un cost al voltant dels 110.000 €
Aquest dimarts s’ha celebrat a Molins de Rei una roda de premsa per presentar les subvencions destinades a culminar la…
La Policia d'Andorra investiga la mort d'una dona de 72 anys que ha aparegut morta aquest dimarts al riu Valira…
Els pròxims 25 i 26 d’abril, l’Ampolla acollirà la tercera edició del FRAME Film Festival al municipi, un esdeveniment dedicat…
Pedret és alcaldessa de Benifallet des de l'any 2015 i ara, per primer cop, serà diputada provincial. Li preguntem per…
La Diputació de Barcelona escalfa motors per celebrar la diada de Sant Jordi amb un munt de propostes culturals i…
Fins al 27 d'abril, es realitza una campanya d'àmbit territorial català orientat a l'ús dels dispositius de seguretat passiva, en…
Esta web utiliza cookies.