Dijous, 24 d'abril de 2025
És notícia

La recollida d’escombraries porta a porta a Torredembarra ja supera els 1.700 habitatges

Avatar photo

Durant tot el mes d’agost, es poden recollir els cubells a Cal Bofill

270 habitatges s’han sumat les darreres setmanes a la recollida d’escombraries porta a porta. Aquestes dades de la Regidoria de Sostenibilitat corresponen a les persones que han recollit cubells específics per a aquest tipus de servei, que s’han repartit durant tot el mes de juliol a Cal Bofill i del 4 al 8 d’agost als barris de Babilònia, Sant Jordi i Clarà.

Concretament, durant el mes de juliol es van repartir a Cal Bofill un total de 135 paquets complets (51 per a Babilònia, 49 per a Clarà i 35 per a Sant Jordi). La setmana passada, en el repartiment en diferents punts d’atenció als mateixos barris, es van lliurar 26 a Babilònia, 50 a Sant Jordi i 56 a Clarà. També se’n van lliurar 3 a Cal Bofill, 1 per cada barri.

D’aquesta manera, des que es va iniciar el desplegament del porta a porta als barris de Babilònia, Sant Jordi i Clarà ja són un total de 1.712 els habitatges que s’hi ha acollit (536 a Clarà, 665 a Sant Jordi i 511 a Babilònia).

La campanya de lliurament de material continuarà tot el mes d’agost a Cal Bofill, Centre d’Activitats Mediambientals (pg. Colom, 48), de dilluns a divendres, de 10 a 14 h.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Pere Granados dona la benvinguda als nous agents que s’incorporen al cos de la Policia Local

Notícia següent

La Regidoria de Cultura de Tàrrega estrena un nou cicle estival d’audicions de sardanes

Notícies relacionades