Dijous, 24 d'abril de 2025
És notícia

La Mobile Week, també a Lleida

Avatar photo

El tinent d’alcalde Rafael Peris ha assistit a la presentació de la iniciativa, que per primer cop i de forma paral·lela, tindrà lloc a diferents poblacions catalanes on convergiran art, ciència i tecnologia per reflexionar entorn al desenvolupament tecnològic i digital

El tinent d’alcalde Rafael Peris ha participat aquest dilluns en la presentació de Mobile Week 2019, que enguany tindrà Lleida com a una de les seves seus. La iniciativa s’expandeix per Catalunya i arriba a cinc poblacions, al marge de Barcelona: Lleida, Girona, Reus, Igualada i Ribera d’Ebre. És la tercera Mobile Week Barcelona, que per primer cop i de forma paral·lela s’obrirà arreu del territori. Peris ha destacat que esdeveniments d’aquest tipus han de servir per ampliar els nostres coneixements i per fer-nos la vida més fàcil i més còmoda, a més que han d’aportar al desenvolupament dels territoris i de les ciutats intel·ligents.

La Llotja serà l’escenari on tindrà lloc la jornada de Mobile Week, que a Lleida serà el dimecres 20 de febrer. Enguany el programa gira entorn a “la nostra senzilla relació amb la tecnologia”, convidant la ciutadania a reflexionar sobre la repercussió que té la tecnologia en la vida quotidiana. Experts en la matèria convidaran al debat en les diferents sessions que tindran lloc a les diferents seus, amb conferències, tallers, etc.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Policia Local de Roda de Berà recapta 1.320 euros “pels valents”

Notícia següent

Operació dels Mossos contra el tràfic de drogues a Reus

Notícies relacionades