El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Cambrils, Salou i Vila-seca, i la Federació Empresarial d’Hosteleria i Turisme (FEHT) han projectat un pla de promoció per al 2019 que se centra en la consolidació del turisme familiar nacional. Concretament, un 30% del pressupost del pla – de 900.000 euros- va dirigit a la fidelització del mercat espanyol. França s’endú un 20% del pressupost. També es faran accions per a seguir atraient els turistes irlandesos, alemanys, holandesos, belgues i russos. Pel que fa als nous mercats, la Costa Daurada vol seduir Polònia, país des d’on ja hi ha 11.000 places d’arribada contractades a l’Aeroport de Reus, un 250% més que el 2018. A més, també volen captar visitants dels mercats nòrdics, països de l’Europa de l’Est o nòrdics.
El síndic personer de Mollet del Vallès fa 114 actuacions el 2024
Salvador Rovirosa Olivé, el síndic personer de Mollet, ha presentat l’informe de la seva activitat durant l’any 2024…