Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

Girona genera interès en el mercat esportiu xinès

Avatar photo

Una empresa de la Xina que manté contacte amb més de 200 clubs de running al país asiàtic visita la ciutat per conèixer l'oferta esportiva gironina.

La ciutat de Girona ha rebut aquesta setmana la visita de dos representants de Circulate Sports Marketing. Es tracta d’una empresa xinesa de gestió de marca i màrqueting esportiu que manté contacte amb més de 200 clubs de running a la Xina i amb la qual l’Agència Catalana de Turisme ha arribat a un acord de col·laboració per promoure els esdeveniments esportius més rellevants del territori entre el mercat xinès, especialment de running i triatló.

Per tal de donar a conèixer l’oferta esportiva de la ciutat, s’ha organitzat un programa de prospecció durant el qual s’han visitat diferents empreses i entitats que formen part del segell Girona Enjoy Sport, entre elles les empreses especialitzades en ciclisme, els allotjaments amb espais per guardar bicicletes i les instal•lacions esportives susceptibles de ser utilitzades per entrenaments relacionats amb el running i el triatló.

El programa de visites ha inclòs també una trobada amb organitzadors d’esdeveniments esportius de trail i ciclisme, com el corredor i membre del Club Trail Running Girona, Toti Bes; el triatleta professional gironí Nan Oliveras, o el president del Club Triatló Girona Costa Brava, David Preses. La reunió ha permès transmetre l’estil de vida esportiu de la ciutat -un dels aspectes que Circulate Sports Marketing tenia especial interès en conèixer- i les qualitats del territori per a la pràctica de l’esport de la mà d’esportistes referents de la ciutat.

“Girona està fent una clara aposta en la promoció del turisme esportiu, la ciutat s’està posicionant internacionalment i atrau l’interès per part de nous mercats emergents com el xinès. Accions com aquestes permeten reforçar la projecció de la ciutat com a destinació de turisme esportiu i dinamitzar econòmicament els sectors vinculats a la pràctica esportiva” ha destacat la tinenta d’alcaldia i regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana Yanes.

Per la seva banda, la tinenta d’alcaldia i regidora d’Educació i Esports de l’Ajuntament, Isabel Muradàs, ha remarcat que “l’excel·lència dels equipaments esportius de la ciutat, l’oferta d’empreses i els esdeveniments que s’organitzen al llarg de l’any són un pol d’atracció per a esportistes professionals i amateurs. L’estratègia prioritària en matèria de turisme esportiu és consolidar Girona com a seu d’entrenaments, i accions com les realitzades amb Circulate Sports Marketing permeten mostrar els recursos que ofereix Girona a aquest segment de mercat”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’alcalde de l’Arboç es reuneix amb el subdelegat del govern a Tarragona per tractar la problemàtica de la N-340 al seu pas pel municipi

Notícia següent

El cost de preservar el delta de l’Ebre de la crescuda del nivell del mar

Notícies relacionades