Pons ha avançat a l’ACN que Mollerussa ha “acollit molt bé” la idea de traslladar-hi la quarta edició, que a més a més, tindrà com a novetat important que es farà de nit. A banda d’intentar donar un punt “d’espectacularitat” a la gravació de la cançó, el canvi d’horari es fa per tal que els participants puguin muntar equips i instruments a la tarda, es facin els assajos i les gravacions per pistes al vespre, i el rodatge del videoclip a la nit, evitant les hores de forta calor.
Encara està pendent per decidir el lloc exacte de parc de la Serra on es desenvoluparà el No Surrender Festival, però en qualsevol cas, Pons destaca que aquesta zona verda de la capital del Pla d’Urgell és un “un lloc preparat” per absorbir la “crescuda que creiem que tindrà el festival”. En aquest sentit, afegeix que la Serra és una zona on es podrà “gaudir” molt més de l’esdeveniment, a 5 minuts de la població, i que això fa que tot i que la decisió del trasllat hagi estat difícil, sigui “encertada”.
El tema del ‘Boss’ que s’interpretarà el 27 de juny serà ‘Dancing in the Dark’, una peça que ha estat escollida pel director artístic del certamen, Antoni Tolmos, i que permetrà introduir nous instruments com violins i violes. La versió escollida és la del concert que va oferir Springsteen i la seva banda a Barcelona l’any 2002. Segons Pons, és un “tema emblemàtic”, que a més a més d’estar en sintonia amb el fet que enguany el festival es fa de nit, és apte per ser tocat per “músics de tots els nivells, fa ballar, cantar i passar-ho bé”.
Edició més multitudinària i internacional
Amb el canvi de lloc el No Surrender Festival vol fer de la quarta edició la més multitudinària de totes i superar els 1.200 músics interpretant a la vegada una cançó de Bruce Springsteen. Pons afegeix que l’objectiu és que sigui el festival de “referència” a Europa on es fa un homenatge al ‘Boss’. Així mateix, destaca que com que és un esdeveniment únic al món, hi ha assistència de molts participants de l’estranger. Alguns fins hi tot s’han posat en contacte amb ell per assegurar-se la celebració del festival i ja han comprat bitllets d’avió per ser-hi.
El vídeo de la primera edició, on es va interpretar el tema ‘No Surrender’, ja compta amb més d’1.400.000 visualitzacions a Youtube. El segon any es va tocar el tema ‘Badlands’ i l’any passat ‘Glory Days’.