El secretari d’Estat d’Infaerstructures, d’altra banda, s’ha referit també al retard en l’execució del túnel del coll de Lilla, que ha de permetre enfilar el tram final de l’autovia A-27. En aquesta ocasió, ha deixat la porta oberta a l’establiment de rutes alternatives per evitar que el trànsit de mercaderies perilloses circuli per l’esmentat túnel. “Els estudis diuen que el trànsit de mercaderies perilloses és d’una enorme dificultat, que hi ha altres rutes. Estem amb els estudis del tema”, ha assegurat. “Tenir un recorregut més llarg per a mercaderies no és el mateix que per al trànsit de passatgers. En les mercaderies es tracta de tenir certesa sobre les dates de sortida i arribada per a les operacions logístiques. No és tan rellevant que s’hagi de recórrer una mica més o menys i, en canvi, la perillositat de la circulació ens l’hem de prendre molt seriosament”, ha tancat.
“Com elaborar un pla d’innovació a la meva empresa”, nou taller a Reus
Amb l’objectiu de donar resposta i promoure noves accions que ajudin a l’enfortiment del teixit econòmic, adequades a…