El regidor de Turisme, Comerç i Mercats de l’Ajuntament de Barcelona, Agustí Colom, el director general i co-fundador d’Ulabox, Jaume Gomà, i el president de l’Associació de Comerciants del Mercat del Ninot, Eduard Escofet, han presentat aquest dimecres una iniciativa per millorar la presència dels comerços de proximitat a internet. Es tracta d’una prova pilot de sis mesos de durada que permet els consumidors comprar els productes de les parades del Mercat de Ninot a través del supermercat online Ulabox i rebre la seva comanda a casa. Un cop superada la prova pilot, l’Institut de Mercats Municipals de Barcelona preveu estendre aquesta eina a altres mercats de la capital catalana. Els responsables de la iniciativa han fet una valoració positiva de les primeres setmanes de funcionament de la prova i Gomà ha detallat que s’han rebut més de 3.000 comandes al Mercat del Ninot a través de la plataforma d’Ulabox.
El síndic personer de Mollet del Vallès fa 114 actuacions el 2024
Salvador Rovirosa Olivé, el síndic personer de Mollet, ha presentat l’informe de la seva activitat durant l’any 2024…