Sobre la implantació d’aquesta jornada de promocions comercials, Calbet ha recordat que “fa uns cinc anys que s’està fent el Black Friday a Catalunya” i que és una tradició que “es va importar dels Estats Units”. El president de Retailcat ha afegit que aquí “van començar a fer-ho algunes cadenes i grans operadors. Any rere any ha anat a més i cada cop s’incorporen altres comerços, però també entitats bancàries i concessionaris de cotxes. S’està consolidant com una campanya que dóna el tret de sortida a la temporada de compres de Nadal, que abans començava amb el pont de la Puríssima i que ara s’avança”.
Sobre les campanyes de promoció del Black Friday que han avançat ja diverses empreses online de distribució, Calbet no s’ha mostrat preocupat per la seva competència, ja que considera que “ajuden a què es creï una consciència” en els consumidors de que s’acosten dies amb descomptes també a les botigues físiques. Segons el dirigent de Retailcat, el més important és que els compradors percebin que s’acosta el Black Friday i s’interessin pels descomptes que s’ofereixen en qualsevol tipus de comerç.
El nou govern tripartit de Cambrils aprofitarà el romanent de tresoreria de 2024 per liquidar completament el deute de l'Ajuntament.…
El cicle de concerts de Centelles torna un any més a Constantí, emmarcat en el 25 aniversari de la declaració…
La Diputació de Tarragona ha anunciat una modificació de crèdit de 51.221.311 € € que presentarà al pròxim ple ordinari…
La Plataforma d’Interines Docents de Catalunya (PINDOC) ha interposat una demanda de responsabilitat extrapatrimonial a la Unió Europea (UE) en…
Aquest divendres 25 d'abril, el Cicle Cultura Kesse ofereix una doble proposta cultural que connecta dues de les programacions que…
El proper dimarts 29 d'abril l'equip de la Síndica de Greuges de Catalunya serà al barri de Sant Salvador, amb…
Esta web utiliza cookies.