Conveni entre Salut i Amposta per coordinar serveis en la gestió de la covid-19 a la ciutat

Es crea una comissió de seguiment entre les dues administracions

Imatge de la façana de l'Ajuntament d'Amposta. Foto CEDIDA
El Departament de Salut, el Servei Català de la Salut i l’Ajuntament d’Amposta han signat un conveni de cooperació per a la coordinació dels seus serveis públics en la gestió de la crisi sanitària i social de la covid-19 a la ciutat en un context de control de rebrots de la malaltia.
L’acord pretén assolir una resposta més eficaç en termes assistencials i socials i, a la vegada, millorar la capacitat de seguiment dels malalts i d’aïllament de la població, quan així es requereixi. En concret, es fa referència al seguiment dels contactes dels pacients, l’avaluació de les necessitats socials i l’avaluació dels riscos de contagi segons cada situació, així com la proposta de mesures.
Entre les administracions s’establirà una comissió de seguiment amb la funció de vetllar pel compliment dels seus objectius i coordinar les mesures des respectius serveis públics implicats. Així mateix es crearà un equip de treball tècnic per tal d’avançar en la consecució de les finalitats del conveni.