Les autoritats investiguen la mort de quatre joves d'entre 16 i 18 anys que van aparèixer en un riu després d'una nit d'acampada. Segons els investigadors, els quatre joves haurien mort ofegats, però encara investiguen què va passar exactament.
Es tracta de quatre joves d'entre 16 i 18 anys que havien agafat el seu cotxe per anar d'acampada durant el cap de setmana a Snowdonia, a Gal·les (Regne Unit), però el dilluns, 20 de novembre, a primera hora, els pares dels joves van donar la veu d'alarma perquè els joves no havien tornat.
La televisió britànica ‘BBC’ ha informat que els cossos dels joves van ser localitzats en un riu. Segons la investigació, el seu vehicle podria haver-se sortit de la carretera per culpa del mal temps que hi havia a la zona i van acabar bolcant vora del riu.
Les autòpsies han confirmat aquesta hipòtesi, ja que en Jevon, de 16 anys; el Wilf i el Harvey, de 17 anys; i l'Hugo, de 18 anys; van morir ofegats.