La nena de tres anys que va ser rescatada el passat 29 de setembre amb símptomes d’ofegament en una piscina de Castelló ha mort finalment a l’Hospital General de la ciutat al qual va ser traslladada, segons han confirmat fonts sanitàries.
La menor ha estat ingressada una setmana en el centre sense que hagi pogut superar els danys i finalment ha mort, segons les mateixes fonts.
Efectius sanitaris van aconseguir estabilitzar la menor després d’haver estat rescatada inconscient, amb símptomes d’ofegament, en una piscina de Castelló, segons va informar en el seu moment el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).
Els fets van passar al voltant de les 18.30 hores del 29 de setembre, quan es va sol·licitar la intervenció del CICU per a assistir una nena que van treure de l’aigua inconscient en una piscina d’un centre esportiu de Castelló. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del SAMU i una altra de SVB.
L’equip mèdic del SAMU va realitzar diverses maniobres d’estabilització a la menor, que va ser traslladada amb símptomes d’ofegament i parada recuperada a l’hospital General, on no ha pogut superar els danys soferts.