Dilluns, 28 d'abril de 2025
És notícia

Un home ven al seu nadó per 900 euros a través de Facebook per utilitzar els diners en apostes

Avatar photo
L’home, natural d’Indonèsia, va ser denunciat per la mare, que va arribar a casa i no va trobar al nen
pies_bebe_1

Un home ha estat detingut a Indonèsia després de vendre al seu bebè d’onze mesos a Facebook per 900 euros. Segons ha avançat aquest dimarts el mitjà britànic Daily Mail, el pare hauria volgut utilitzar els diners per apostes en línia.

R. A., de 36 anys, va ser arrestat després que la seva dona tornés a casa i no trobés al nen. Segons ha relatat la policia metropolitana de la ciutat de Tangerang, la situació es va produir el passat 1 d’octubre.

Com van ocórrer els fets?

Els mateixos cossos de seguretat, relaten que l’home va veure un anunci a Facebook perquè algú volia comprar un nen petit. Va contactar amb una suposada xarxa de tràfic de persones que li oferien 900 euros per al bebè, i va organitzar una trobada per a realitzar el canvi.

La mare va arribar aquell dia de treballar i va comprovar que el nen no estava a casa. Després d’insistir al seu marit, aquest va acabar confessant que l’havia venut i tots dos es van dirigir a la comissaria perquè el ja arrestat atestés. L’home va argumentar que el motiu pel qual va accedir era per les dificultats econòmiques, però  es va descobrir que el va destinar a les apostes en línia.

La policia va trobar al bebè poc després en una casa llogada, on hi havia dues persones que també van quedar arrestades.

Els compradors han estat identificats com a H. K. i M. O. i estan sent investigats per estar involucrats en una xarxa de tràfic de persones, un delicte que comporta un càstig de fins a 15 anys de presó i una multa de 35.000 euros a Indonèsia.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

VÍDEO | 2 operaris de Renfe sorprenen pels altaveus d’un tren a Barcelona

Notícia següent
Alumnes d'FP estrenen la cuina de l'Esplai de la Gent Gran d'Altafulla

Alumnes del nou PFI d’Altafulla comencen les pràctiques a la cuina de l’Esplai de la Gent Gran

Notícies relacionades