Una parella que havia guanyat un premi de 210 milions d’euros en el sorteig de l’Euromillones s’ha quedat sense els diners per un error que van cometre ells mateixos.
Segons un reportatge emès pel programa ‘Cuatro al Día’, la parella sempre juga amb la mateixa combinació al sorteig setmanal de l’Euromillones. De fet, havien automatitzat la compra setmanal de la butlleta a través d’una aplicació del mòbil, de manera que ells s’oblidaven d’haver d’estar pendents.
L’únic que sí que havien de fer era controlar la quantitat de diners que tenien a l’app, que funciona a través d’un moneder virtual. S’ingressen diners dins d’aquest moneder, amb la targeta o altres formes de pagament virtual, i la mateixa aplicació es cobra el preu de la butlleta des d’aquell moneder.
El problema va arribar quan la parella va oblidar-se de carregar de fons aquest moneder, i justament el dia que va guanyar la combinació de números que ells sempre jugaven, el pagament no es va fer.
És a dir, ells tenien la butlleta, ja que s’originava de forma automatitzada a través de l’app, però legalment no serveix de res perquè no l’havien pagat, i per tant, no podien reclamar al premi. 210 milions d’euros que els han passat per davant i, per un error, no podran gaudir.